Een retour melden?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.
Zodra wij uw retour hebben ontvangen controleren wij of de verpakking in orde is. Als alles goed is ontvangen zullen wij uw aankoopbedrag binnen 7 dagen terugstorten. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden).



Stap 1: Aanmelden

Als u een artikel retour wilt sturen, stuur dan eerst een mail naar info@sdkaart.nl met uw gegevens en uw bestellingsreferentie.
U krijgt van ons een mail met daarin een bevestiging dat u uw artikel retour kunt sturen.
En natuurlijk het adres waar u de retour naar toe moet sturen. 

Stap 2: Verpakken en frankeren

U moet uw artikel zo goed mogelijk verpakken bijvoorbeeld in een bubbeltjes envelop.
Het retourneren van het artikel is op eigen kosten.
Vergeet niet uw factuur in de envelop te doen.

Stap 3: Versturen en ontvangen

De meeste van onze artikelen passen eenvoudig door de brievenbus, mocht het artikel groter zijn kunt u deze afgeven bij een postkantoor bij u in de buurt.
Binnen enkele dagen krijgt u bericht dat de retour is ontvangen.

Stap 4: Terugbetaling

Zodra de retour goed is ontvangen bevestigen we dit via een e-mail. En wordt het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort op uw rekening.


Heeft u een klacht?

Heeft u een artikel ontvangen maar werkt deze niet. Of gaat u artikel binnen afzienbare tijd stuk, neem dan contact met ons op. 
Dan zorgen we voor een passende oplossing. 

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

E-mail: info@sdkaart.nl

Telefoon: 06-22311226

                                                         
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Stain-shop bij is aangesloten.